08 Ocak 2014

Çocuk Kitapları | Gülücük Fide



Merhaba :)

Herkese ailesi ve sevdikleriyle birlikte gönüllerince geçireceği bir yıl diliyorum... :) 
Yeni yılla birlikte herkes gibi bende yeni kararlar aldım ve uygulamaya çalışıyorum elimden geldiğince bu kararlar arasında internete daha az vakit ayırmak da var tabi bu durumdan blogum da nasibini aldı :) 

Bu gün deee açığı kapatma zamanı diye düşündüm ve Enes Efe uyudu ve aldım kucağıma bilgisayarı... 






Bir İnci serisinin 2. kitabı ile karşınızdayız : Gülücük Fide.

Gülücük fide de serinin ilk kitabı gibi Nurefşan Cağlaroğlu tarafından kaleme alınmış ve İlknur Salman tarafından resmedilmiş.

Serinin ilk kitabı Süt Fabrikası Möndi'den burada bahsetmiştim.

Gülücük Fide'nin özeti ise şöyle;

Gülücük fide her sabah küçük sahibinin verdiği suları içerek büyüyüp kocaman bir ağaç olmayı hayal etmektedir. Büyüdüğü zaman dallarında kuşlar cıvıldaşacak sincaplar kayacaktır. vee güzel güzel büyürken birşey olur ve artık büyüyemez. 

Tam bu sırada karınca Minyon'la tanışır. Minyon ona hemen pes etmek olmaz der ve bir kelime öğretir... 
O kelime Besmeledir.

Gülücük fide besmele çeker ve büyümeye devam eder. :)

Çocuğuna manevi kitap okumayı seven dostlara tavsiyedir efendim :) 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder