27 Nisan 2013

Ahşap Boyama | Masa









Herkese merhaba, :)

Daha önce yaptığım masamı paylaşmak istiyorum.
Masanın eski halinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum malesef ama yıpranmış ve siyah renkteydi.
Daha sonra uzuuuuuun bir zımpara işleminden geçti ki babamın zımpara makinesi olmasaydı tahmin ediyorum ki ben hala zımpara yapıyor olabilirdim :) 



Zımparadan sonra masayı krem rengine boyadım. Kullandığım boya "Dyo Plastik duvar boyası" :) 1,5 - 2 kiloya yakın boya gitti.

Daha sonra üzerine deseni kurşun kalemle çizdim. tabi defalarca çizdim sildim :) Desen için bir şablon vesaire kullanmadım içimden geldiği gibi oluşturdum.Vee tabiki de deseni kırmızıya boyadım.Desen kuruduktan sonra gümüş simli boncuk boyayı fırça ile tüm desene uyguladım.

Yat verniği ile vernikledim vernik kurumudan desensiz yerlerine altın sim döktüm...
Altın sim ve gümüş sim belli olmadı aslında ben belli olmasını istemiştim ama yat verniği kullandığım için ve o vernikte hafif bir sarımtıraklık verdiği için belli olmadı ama böyle de çok güzel oldu bence :)


2 yorum:

  1. merhaba, bende boyamaya meraklı bir anneyim :) oğlum da :)takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Teşekkür ederim :)
    Bende içimden geçirmiyor değilim oğlum büyüsede birlikte boyasak diye... ne zevkli oluyordur birlikte yapmak :)

    Bende sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil