27 Nisan 2013

Boya badana varan II








Daha önce bizim evde devam etmekte olan boya badana işlerinden Şurada bahsetmiştim. 2 haftaya kadar biterse kendimi şanslı hissedeceğim de demiştim ama malesefkendimi şanslı hissedemiyorum :)



Çünkü o haftadan sonra bu 3. pazar ve hala ufak tefek boya işleri var ve maalesef ki bu yüzden bu haftayı da havalarda böyle güzelken evde iş yaparak geçirmek zorunda kalacağız... Neyseki önümüz yaz! Daha çook güzel günler olacak :)

Ve bir düzeltme!
Eşim geçen gün blogumda yazdığım boya badana yazısını okumuş ve bana teessüfle "Vay bee! bütün badanayı kendin yapmış gibi yazmışsın" dedi..

Sonra bende baktım ki aceleden gerçekten öyle yazmışım...

HAYIR efendim işin aslı öyle değil. Kim demişse yalan  demiş yok öyle bir şey. Ben yalnızca Mutfak, Yatak odası ve çocuk odasının İLK katlarını yaptım...

Geri kalan tüm evi, benim iilk katını yaptığım odaların son katını, merdiven boşluğunu ve ince işlerini bizzat eşim yaptı... Kendisine sevgilerimi gönderirken onu pek bi çok sevdiğimi de belirtmek isterim... :)

Ben temizlik işlerinden sorumlu müdür olarak dolanmaya çalıştım ama nafile bitiremedim... Büyük işler bitti sıra küçüklerde...

Resim > Netten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder