25 Eylül 2013

Benden | Kışlık Hazırlıkları




Merhabaaa 👋 

Efendim malum kış gelmese bilee sonbahar iyiden iyiye geldi artık oo güzelim yaz meyve sebzelerinin yerini kış meyve sebzeleri almaya başladı bile! 

Eğer siz de benim gibi hormonla yetişmiş mevsimi olmayan meuve sebze yemek istemiyor fakat *aman canım insanın canı da istiyor* diyenlerdenseniz eminim benim gibi yapmışsınızdır 😊 

Efenim sebzemizi meyvemizi koyduk dondurucuya canımız istedikçe çıkarıp yiyeceğiz 👍 

Tabi ben 15 aylık hiiiiiç durmayan bir çocukla ancak bu kadarının fotoğrafını çekebikldim 👶😋 


Gelelim dolaba neler girdi? faslına. 

Öncelikle meyvelerimiz hep kendi bahçemizden hormonsuz ve bir fiske dahi ilaç yok çok şkür şanslıyız 😊 

Siyah ve Beyaz üzüm (belirtmek isterim ki buradakiler küçük bir kısmı oldukça ve topladıkça koydum ve hepsini çekmedim )

Elma, armut, kayısı - ki burada yoklar 

Vişnesiz olmazz! 

Soya fasulyesi (soya fasulyesinin kurusunu hiiiç beğenmedim lakin tazesini çok seviyorum barbunya gibi tam kurumadan toplayıp buzluğa atıyorum enfes👍)

Bezelye, biber hepsi bahçeden 😄 

Taze fasülye, barbunya, mısır, domates, patlıcan pazardan 

Ee zaten bu kadar daha ne olsun dolapta doldu böylece 😉 😍 

Herkes sevdiklei ile çook mutlu bir kış geçirsin inşallah 💞 💖 😍 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder