11 Nisan 2014

Benden | İçimden Geldi...





Bazen bazı şeyleri özler insan. Sebepsiz...

Bu fotoğrafı daha geçtiğimizsonbaharda çektim fakat nedendir bilmem görünce taaa çocukluğuma gittim. 
Sanırım çocukkken herkes mutludur tasası olmadığı için mi nedendir bilmem. Ama çok nadir insan gördüm çocukluğundan dert yanan. 
Herkes "Ben çocukken" diye başlayan güzel cümleler kurar. Elbet sıkıntısız hayat yok lakin sıkıntı da olsa mutlu olmayı bilirdik mi eskiden? Yoksa büyüdüğümüz için mi değişti herşey? Benim için muamma...

Her ne olursa olsun Oğluma güzel bir çocukluk yaşatmak istiyorum... Benim ki kadar güzel...

Ama Dünya!?

Endişe... Endişe.. Endişe...

Ne kadar çok endişe edilecek şey var artık. Haberlere zaten bakamaz oldum ama o kadar her yerdelerki... 

Ellerimizi açıp Dua etmekten başka birşey gelmiyor elimizden... Bir de çalışmak iyi için, güzel için çalışmak...

Ama en çok birbirimize dua etmek en en çokta küçük güzel meleklere... 
Rabbim hepsini korusun güzel hayırlı bereketli ömür nasib etsin hepsine... Amin..

Hayırlı Cumalar Olsun İnşallah...



2 yorum:

  1. NE GÜZEL HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cumlemizin inşallah. .. Teşekkürler :)

      Sil