19 Nisan 2014

Eğitici Oyuncak | Rakamlı Tangram








Merhaba, Sizinle bugün çok farklı birşey paylaşmak istiyorum!

Oğlum için oyuncak arayışında son nokta olarak kendimi oyuncak satarken buldum :)
Evet evet o derece kendimi kaybetmiş olabilirim...
İşin aslı şöyle başladı; 
Ben oğlum için oyuncak ararken 2 şey gözetiyorum 

1. olarak eğitici olmaları çok önemli yani ıvır zıvır plastik şeyleri pek sevmiyorum. Tabi hiç almıyor değilim ama elimden geldiğince almamaya çalışıyorum. Plastik alsam bile yine içinde bir eğiticilik olmalı diyorum.

2. olarak da Ahşap olsun istiyrum en sağlıklısı. 

İşte böyle düşünürken kendimi toptancıda buldum ve benim gibi arayan ve bulamayan annelere belki de bu blog ve diğer sosyal ağlar sayesinde erişebilirim diye düşündüm. Bilmem iyi ettim mi bakalım. :)

Sİzinle ilk paylaşmak istediğim oyuncak ise ben "Rakamlı Tangram" diyorum ama tabi tangram değil. 
Tangramdan daha fazla sayıda parçaya sahip ve dolayısı ile yaratıcılıkta sınır yok. :)

İlk etapta klavuz kartları var fotoğraftaki gibi.

Sayı kavramı renk kavramı bilişsel gelişim herşey var bu oyuncakta :)


Bilgi ve sipariş için Mail; kirmica@outlook.com veya WhatsApp 05549014493 den ulasabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder