13 Nisan 2014

D.I.Y | Kutu kaplama / yenileme



Evet ben de kutu kaplamaya başlayabildim sonunda!
Ne zamandır aklımda ha yaptım ha yapacağım bir türlü elim gitmedi gözümde büyüttüm de büyüttüm.
Ama hiç öyle büyütülecek bir tarafı da yokmuş hani. :) Süslemesiyle bitmesi 45 dakika sürdü.. Yani bundan sonra evde kaplanmamış kutu kalacağını sanmıyorum.
Tabi ilk olması nedeniyle birkaç hata var ama önemsiz bence gayet güzel oldu :)

Kumaş olarak artık kullanmadığım ama tabi atmayada kıyılamayan bir eşarp kullandım.
Üzerindeki çiçekleri ise tamamen gelişi güzel daireler kesip kenarlarını yaktım. Zaten kenarları yandığı için dairelerin muntazam olmalarının da bir önemi yok bence.  Daire olmaları yeterli bir de büyükten küçüğe tabiki. Daha sonra silikonla birleştirdim hepsi bu.

Şimdi elimdeki iş her ne ise onun malzemelrini topluyor kendisi.
Enes uyuduğunda ortaya çıkıp uyandığında hoop ulaşamayacağı bir yere kalkıyor. :)

Ben sevdim... Devamı gelecek ama daha değil çok iş var çoookk :)




2 yorum: